Alla inlägg under september 2013

Av Elias - 29 september 2013 16:18

Ja då har man varit och tittat på sin första skräckfilmsbio. Och det var helt fruktansvärt. Jag ska erkänna att jag aldrig hann se spökets ansikte för jag hade sjalen framför ansiktet mestadelen av filmen, men det var verkligenl bra, det var så att man hade lite svärtat sova i natt och man överväger faktiskt att köpa ett krucifix och skaffa en flaska välsignat vatten :-) the conjuring, jag rekommenderar den stark, men ett varningens ord, se den inte ensam.

Av Elias - 25 september 2013 23:05

Ja imorgon är det dags att koppla på blodtrycksmätaren igen och hoppas att den funkar (gör den inte det så kan de räkna med en våldsam elias på Kristianstads sjukhus). Sen på efter middagen ska man till tandläkaren och under söka en lösning på mitt underbart som jag har fått dras med nu i ett par år. Det gäller att samla allt på en gång, men det blev endå en kort vecka studiedag i måndags och nu läkarbesök torstag fredag :-)

Av Elias - 21 september 2013 15:12

Ja idag ska jag för första gången på flera år sjunga i kyrkan. Lite nervös är man allt men det ska nog gå bra, man har ju faktiskt kört säkra kort när man valde låtar, men det blev faktiskt en överraskning. Hoppas att alla som komm blir nöjda och glada :-) vill ni komma moch lyssna så är det kl 20.00 i tjörnarps kyrka och håller nog på till 22.00 :-) jag ska bara säga att det inte är någon gudstjänst så man kan komma och när man vill :-)

Av Elias - 16 september 2013 19:43

Ja då är denna förbannade måndag över äntligen, nu är fet bara bra dagar kvar utan gympa. Hoppas att alla kommer få en lika bra tisdag som jag :-)

Av Elias - 15 september 2013 19:54

Ibland bara älskar jag söndagar, ligger i soffan med katten i famnen och tittar på fantomen på operan. Det enda problemet är att det är måndag imorgon och att vi har gympa :-( hoppas iaf att det blir inomhus :-)

Av Elias - 10 september 2013 19:17

Jaaaa blir man glad över sitt gymnasieval när man får åka och titta på Lars Wallins utställning fashion stories, eller vad #överlycklig

Av Elias - 9 september 2013 12:25

Jag pallar inte utegympa det är fett värdelöst särskilt när det är dåligt väder!

Av Elias - 7 september 2013 19:03

Ja idag har man varit och badat med sin älskade mamma, Rickard och hundarna och imorgon bär det av mot ekohallen och ivö, det ska bli riktigt roligt. Hoppas att alla har det lika bra som jag har det just nu :-)

Ovido - Quiz & Flashcards