Alla inlägg under februari 2014

Av Elias - 20 februari 2014 21:48

Då har man varit och sjungit i Osby! Det vag en den grejer som inte kom med kjolar som skulle av n stuff. Men ett blev nog ganska bra iaf tack så mkt Ann och Bertil dom va med :)

Av Elias - 11 februari 2014 14:49

Fy fan skånetrafiken fy fan säger jag bara! Jag vänta på ett senare tåg i en freakin halvtimme och sen typ 5 minuter innan säger de att det är inställt!! Tack så jävla mycket hade ni sagt det för en halvtimme sen så kunde jag ju tagit mitt andra tåg!

Av Elias - 7 februari 2014 18:01

Alltså seriöst! 88 länder 1 förbud om att stanna! 87länder fattar och går på men ett enda land måste tvunget stanna! Kina e ni korkade eller låtsas ni bara?!

Av Elias - 2 februari 2014 16:06

Hemma igen efter ett vansinnigt trevligt läger med mina konfirmander ? vi har upplevt massor skapat en del och haft massor med fantastiska stunder tillsammans ? tyvärr va detta det sista lägrat vi ska ha med ena gruppen men vu ska ju träffas på torsdagarna framöver ?jag får väl börjar bearbeta det faktum att vår tid tillsammans kommer ta slut ?

Ovido - Quiz & Flashcards