Alla inlägg under mars 2014

Av Elias - 22 mars 2014 22:56

Dessa veckorna av praktik har faktisk varit riktigt givande :-) jag har lärt mig att hänga varor så det ser attraktivt ut, bemöta kunder osv och jag har fått uppenbarelsen att om jag inte lyckas slå mig in i modevärlden som designer så är det möjligt att stå i en klädbutik :-) känns skönt. Hoppas art alla har haft en alldeles fantastisk Vecka och att slutet blir lika fantastisk
:-)

Av Elias - 14 mars 2014 23:20

Ja nu va 1/3 av praktiken avklarad så nu e det bara resten kvar. Och det säger jag er att detta har varit den bästa dagen hittills på denna helvetesupplevelse.men skit samma nu e det helg och jag e fri i två hela dagar :-)

Av Elias - 11 mars 2014 14:54

Första dagen på praktikplatsen! Hittills har väl dagen varit ganska lyckad! Det kommer order på löpande band Larma kläder, fyll på kläder haha. Nu är första halvlek avklarad och bara esten kvar

Av Elias - 7 mars 2014 14:52

Ja nu är det min själ dags för ännu en helg! fy fan vad obehagligt! eller ja helgen i sig är ju nice, men sen efter helgen då börjar min praktik, eller APL som man egentligen ska säga,  annars får man skäll av Maggan. Men iaf så skulle jag säga att jag håller på att dö av nervositet. men jag hoppas att ni alla kommer få en underbar helg och att det va kul att få känna er!   

Ovido - Quiz & Flashcards