Alla inlägg under juni 2011

Av Elias - 20 juni 2011 15:10

Halloj! alltså jag hade inet nåt att göra så jag bara sökte på diverse på google och så hittar jag en blogg som heter cookieboy och han som skriver den e ju skitbra på att designa klänningar dom e skitsnygga min favorit e svart och röd och har en stor rosset jag avgudar den jag måste börja rita mina egna kläder igen jag har nämligen ritat lite olika klänningar och de blev faktiskt rätt bra men sen fick jag slut på ideer så då slutade jag och sen har jag inte ritat nåt på flera år så nu ska jag gå och leta reda på mitt block och börja rita direkt så HA DET GÖTT   

Av Elias - 12 juni 2011 19:29

Hillu

Jaha då sket det sig med att sova hela veckan för nu ska jag till teatern imorgon på tisdag och på torsdag men det gör mig egntligen inte så mycket för det e nog roligare att spela teater och sy än att sova. Men det blir nog stressigt men det får man ta när man e med i en sån taeter som den jag e med i och om man jobbar med en så rehisör som den som vi har. Jaja nu ska jag snart gå ner till min älskade pappa så ni får ha det gött   tata


Av Elias - 10 juni 2011 12:32

Halloj

jaha då har man sitt första sommarlov ihögstadiet och nu ska man på student för syrran, det e inte jätttekul ,men man måste ju vare sig man vill eller inte och sen får man ju en massa god mat också och det e ju inte helt fel. Ja som jag skrev på facebook igår så ska jag sova hela första veckan som kommer (förutom sönda för då e det teater) ochsen ska jag bara slappa resten av sommaren förutom det 2:e till den 17:e juli för då e det teater och då spelar vi upp vårt lilla teaterstycke som heter Kung renesans och slånska prinsessan. Men nu måste jag sticka så HA DET GÖTT

Av Elias - 6 juni 2011 20:46

Halloj! ja jag orkar inte hållapå och fixa med att såtta en hälsning överst idag så det får bli så här idag. Nu e det bara tre dagar kvar i skolan och det e skitskönt jag älskar det så efter att vi har slutat så kommer jag väl vara på teatern mer och mer och det gör inte mig så mycket för jag tycker det e kul där uppe och vi måste öva och vi ska sy upp en massa kläder som e för långa och vi ska sy in kläder och vi ska sy ut kläder det går i ett hela tiden. Men en grej jag skulle säga innan jag glömmer det att alla som läser min blogg är välkomna till rickarums byateater och titta på Kung Ränesans och skånska prinsessan biljätter finns att boka på tel.044-328031 Ni e jättevälkomna

Av Elias - 1 juni 2011 07:04


Hej

Jaha då va man snar lite ledig i tre dagar plus helgen och sen e det bara tre dagar kvar innan sommarlovet. Och idag börjar ju sommaren nästan på riktigt nu när det e den 1:a juni och jag har redan avklarat årets första dopp och det var nog lite kallt för att bada än men jag e ju lite galen i att bada s jag gjorde ändå. Men nu ska jag nog ta en kaka innan jag går och borstar tänderna

Ovido - Quiz & Flashcards