Alla inlägg under mars 2011

Av Elias - 31 mars 2011 19:50


Tjena mikbena

Entligen e torsdagen slut och det e fredag imorgon oh vad skönt. Men innan det blir perfekt så måste den första lektionen vara slut för det e matte och jag gillar inte matte, när jag tänker efter så e det bara den lektionen som är dålig på fredagar men jag gillar inte so just nu heller för vi har geografi men nu ska jag sluta klaga istället ska jag ringa min mamma och prata lite med henne innan sveriges värsta bilförae börjar så  HA DE GODIS

Av Elias - 30 mars 2011 18:01


Bon soir

Ja då var det bara en dag kvar och sen e fredag, vi ska ha pizza-kväll med mammas bror och hans familj. Jag gillar  inte att träffa dom så mycket för det e inte så kul precis men jag gillar pizza så det kan bli rätt trevligt. Jag tänker sitta vid bordet hela tiden så jag slipper vara själv med min kusin på mitt rum han e lite jobbig tycker jag men det e väl det som kallas för släktkärlek jag vet att det egentligen hheter syskonkärlek men han är ju inte min bror han är min kusin så det får ju bli släktkärlek men nu ska jag titta på tv så 

HA DET GODIS

Av Elias - 30 mars 2011 06:51


Tjenixen

Då var det onsdag igen och det är bara två dagar kvar till fredag. Det enda som e lite jobbigt är att jag inte får äta godis men det är bara 363 dagar kvar tills jag får äta det igen oh jag längtar men jag ska nog klara det.  Men det jag är mest orolig för är att jag kommer tycka att allt är jätte-sött när jag väl börjar äta godis och kakor och sånt för jag har hört om folk som har slutat äta godis ett tag och när de började  äta det igen så tyckte de att allt var som en socker-bomb men nu ska jag snart gå till skolan så HA DET GÖTT   

Av Elias - 28 mars 2011 07:02


Chala

jaha då vae det måbdagmorgon igen och jag har inte skrivit på hela helgen men det var så här att hela familjen var på ikea det var rätt kul. Men det var lite jobbigt för min syrra och min bror blev sura på varandra så han gick iväg med sin tje. Men när vi kom ut sen var det lika bra som innan så det blev inte så farligt. Men snacka om att det e jobbigt det är två texter som blinkar Oo Aa Oo Uu li och Ää Öö Åå Öö Yy Ee med akostrof det e skitjobbigt så e man där och läsre hela tiden fast man vet precis vad det stär men nu ska jag titta lite på tv så  HA DET GODIS

Av Elias - 25 mars 2011 16:01


Tja

Jaha då var ennu en vecka slut och ennu en lärarlös lektion gick åt skogen eller ja det var inte som det brukar vara på vara på sånna lektioner men det var lite pratigt och i min grupp så var det bara två som arbetade det var jag och min kompis de andra två satt bara och fjantade sig men efter ett tag  hjälpte en till. Men det var en av dem bättre lärarlösa lektionerna som vi har haft det kan gå ibland. På våra engelskalektioner brukar det vara bäst för då vet de flesta av oss dem stökiga att det blir en utskällning i ett specielt rum som heter so-depån  om cecilia får reda på det. Får hon nys om att någon har gjort nåt så får man en väldigt otrevlig date med henne i so-depån där hon ger en föreläsning om respekt och hänsyn. Ja jag höll på att glömma jag skriver ju med rosa text idag och det är ju för att det är våffeldagen idagmen nu ska jag titta llite på t och sen ska jag hoppa lite studsmatta så HA DET VÅFFLA


Av Elias - 23 mars 2011 06:54


Tjenixen

Jaha då var det onsdag och prov i engelska det e lite nervöst men det ska nog gå bra. Föresten tror ni inte att jag har fått skitont i ryggen det sitter i skulderbladen hoppas vi inte har skeppsbrott på gympan idag för det e nåt av det roligaste man kan göra på gympan. Men  det e förvisso rätt bra att jag inte är med för då kan jag plugga lite  när jag endå bara sitter där och tittar på. Men det e konstigt när jag gick på min gamla skola så var det oftast bara en eller två som inte varmed för att dom var sjuka eller hade glömt kläder men här är det typ fyra stycken per gång, men det är klart större skola fler elever och basiller och på min gamla skola hade gympaläraren extra kläder som man fick låna om man hade glömt. Det had e kanske varit bra för då hade kanske inte så många som hade glömt. Jag hade det rätt bra för han hade inte så mycket som passade mig tror jag i varje fall, jag blev faktiskt inte sjuk på två år så jag slapp låna. Jo det var faktiskt lite otroligt för jag hade en sjukdom som heter körtelfeber en gång för typ tre år sen och när jag hade haft den så var jag inte sjuk på två år. Men nu ska jag titta lite på tv innan skolan så HA DET GODIS  

Av Elias - 22 mars 2011 19:51


Hej hopp

Ja nu var det första provet denna veckan klart men jag har ju kvar mitt engelskaprov imorgon men det är ett omprov så jag har bara två saker som jag ska göra men endå jag hoppas att det går bra. Nu ska jag snart titta lite på tv innan jag går och lägger mig eller ja det blir nog rätt mycket jag ska inte gå och lägga min förän om två timmar. Nu ska vi titta på sofias änglaR och sen ska vi titta på 99 skaer man måste göra innan man dör så nu måste jag sluta så  HA DET GODIS  

Av Elias - 21 mars 2011 15:43


Tjenixen

Ja då var den näst besta dagen i veckan avklarad och nu e det bara resten kvar men det ska nog gå bra (hoppas jag i varje fall). Oh vad jobbigt jag har nästan niget att skriva om så jag kan  egentligen bara sluta nu    ja det ska jag nog göra. Men jag menar inte att jag ska sluta blogga helt men jag har inte något att skriva om just nu så jag får väl prova att skriva imorgon så HA DET GODIS så länge hej då

Ovido - Quiz & Flashcards