Alla inlägg under februari 2011

Av Elias - 28 februari 2011 20:35


Halloj

Jaha då var måndagen v.9 slut och nu ebara rästen kvar och det e ju franska sista timmen på onsdagar men det ska mest bli film då och det e ju rätt slappt och jag GILLAR ATT SLAPPA men det blir väl inte att slappa direkt men ändå att titta på film e ju inte så ansträngande dom e ju förvisso på franska men ändå vi har ju svensk text vi tittar bara på film för att vi ska höra hur franska kan låta och det e rätt kul. vi har tittat på Astrix och Obelix  men nu tittar vi på någon film om någon film om en tjuv eller nåt den e rätt tråkig men den blir kanske bättre lite längre in i filmen vi hoppas det men nu ska jag titta lite på teve med pappa och syrran det e Ullarsen blir det nog spårlöst och sen blir det "nu lurar vi sverige " men jaja HA DET GODIS!    

Av Elias - 27 februari 2011 16:59


Hej

Ja nu var det sista dagen på lovet... det känns lite kasst men jaja man måste ju gå till skolan så man kan ju lika gärna göra det till något kul så

yey skola imorgon joho!!  

ja eller något sånt ja det ska bli kul att träffa alla klasskompisarna ja alla lärarna också tror jag i alla fall me något som e jätte possitivt är att det är elevens val imorgon och då e det keramik som gälller det ska bli kul hoppas att vi gör något gott på hemkunskapen och till min bässta vän (ja en av mina bässta vänner i.a.f) Emma så hoppas jag att du hade det kul på bosarpslägret   

Av Elias - 26 februari 2011 08:36


Hej hopp


Nu var det lördag och jag ska måla klart mitt rum det var en vägg som inte är målad den ska vra isblå och dom andra är äggskalsgula men nu ska jag gå och äta fruckost. och ni kanske undrar varför jag är uppe så tidigt på en lördag och det är så här att min katt blev troligen påkörd och vi fick åka till djursjukhuset men tror ni inte att vi inte hittade dit först frågade vi en kille som stod och fixade en biltvätt som snackade om någon mercedes affär men det var ju bara det att den låg mitt inne i ett industriområde så vi hade ju aldrig hittat varken den eller djursjukhuset men han menade väl och det är ju faktisgt tanken som räknas me vi hittade en sikuritas tant som körde framför oss ända till djursjukhuset men nu undrar ni säkert vad har det här med att ha är uppr så tidigt att göra jo det var så här att vi fick stanna på djursjukhuset ända till klockan tre eller vi körde nog hem vid halv fyra så jag såv ända till klockan kvart över tre så nu vaknade jag klockan åtta   

Av Elias - 24 februari 2011 14:02

 

Tjenis

 

Nu har jag damsugit och bakat nu e det bara att gå handla kvar men jag är inte riktigt klar mad damsugningen än men det får jag  ta senare jaja tillbaks till bakandet bet blev flygande apelsinmuffins   det skulle egentligen vara citron men det hade jag inte hemma jag ska ju förvisso gå och handla senare och nu tänker ni säkert varför gick han då inte och handlade och köpte citron samtidigt men det var helt enkelt av ren och skär lathet jag tyckte det var roligare att baka än och gå och handla men nu ska jag gå och fortsätta med dammsugnigen eller så går jag och sover en stund om inte katten har stulit min säng men i alla fall

HA DET GODIS!

Av Elias - 23 februari 2011 18:46

 

Hejsan

 

Nu har jag varit och sett filmen jag skulle se jag skulle egentligen berättat vilken film jag skulle se innan men det glömde jag så det får jag göra nu istället det var Trassel jag såg. Och snacka om att den var bra vi såg den i 3-D det var skitkul. Jag är lite ond av mig så min favoriter brukar alltid vara skurken i filmen och ni ska inte tro att det här var något undantag jag tyckte att tanten som kidnappade prinsessan var coolast men i alla fall så tyckte jag att filmen var skitbra så den får 5 solar av 5 möjliga          

 

Av Elias - 23 februari 2011 11:09

                

Hej svejs


Nu har jag inte skrivit på länge (inte sedan i förrgår) men det var för att jag målade om i mitt rum hela dagen igår och det blev skitbra men det är inte riktigt klart än det är fortfrande ne vägg kvar men den ska inte vara i samma färg den ska vara isblå dom andra är vita ja eller egentligen är dom lite gulaktiga färgen heter äggskal jag brukar ju inte gilla vita färger som är lite gula men dena är helt okej men nu ska jag snart åka på bio

Av Elias - 21 februari 2011 09:30

Tjenixen

Då ska man till sjukgymnasten och kolla ryggen kul (not) men i alla fall ... sen bär det av mot eslöv det ska bli kul att få träffa mamma vi ska som sagt måla om mitt rum och gå på bio (KUL)

sen blir det recention här bloggen ha det gut nu ska jag snart åka till sjukgymnasten   

Av Elias - 20 februari 2011 16:38

Tjenis


Nu e det söndag i vanliga fall hade jag bara stönat hela dagen bara för att det var skola imorgon men nu e det ju lov och det e skönt jag ska spinna och gå på bio ja jag ska måla om också, den här dagen har bara varit slapp klockan är halv fem och jag har inte klätt på mig än jag sitter och tittar på film i pyjamas x-men filmerna är rätt  bra eller som jag och en av mina favoritlärare skulle säga GUT  ja det här är nog det allra längsta inlägget hittils men det är kul att skriva

Ovido - Quiz & Flashcards