Alla inlägg under oktober 2013

Av Elias - 27 oktober 2013 20:29

Idag har det hänt ett underverk mina vänner! Elias "textilkärringen" Levin va med på ett bygge och inte bara häll i skruvdragaren utan skruvade i hela 13 skruvar på takläcktena :-) det va synd att det inte förevigades för det lär ju aldrig hända igen ;-)

Av Elias - 6 oktober 2013 17:28

ja nu e manuset så gott somklart och första versionen av affishen är gjord känns jäkligt bra nu måste jag säga!    Det enda problemet är att jag inte vet när jag kan ta ledigt så att vi kan åka. Men om du går på högstadiet i kristianstad komun så se upp för vi kanske dyker upp   

Av Elias - 4 oktober 2013 18:22

Idag har varit varit en bra dag! I morse fick vi en kanelbulle på stationen, det värmde i kylan. På skolan fick vi fika på skolan det var verkligen mysigt med alla vännerna! Och på eftermiddagen hade vi mys på gamla skolan med Cecilia där vi skrev läxschema och drack kaffe! Omg Cecilia jag har blivit din avbild ?

Här har vi en bild från läxschema-sessionen ?

Och detta är några av mina skapelser från läxschema-sessionen ?

Ovido - Quiz & Flashcards