Alla inlägg under juli 2011

Av Elias - 18 juli 2011 16:26

Alla som har sovit på teatern!

Jag vill bara säga tack. Ni har skänkt mig en ny livsglädje och ett lättare liv att leva och när det e dags för skolan i höst och det känns svårt så kan jag tänka på att nästa sommar e det dags igen. Visst känns det lite tomt nu när det är över och man har tagit allmogen till hjälp för sista gången men jag vet att nu har jag en extra familj för resten av livet och att om jag behöver prata så finns ni alltid där så åter igen tack för att ni finns ni har gjort mitt liv lättare att leva.

Av Elias - 11 juli 2011 17:45

HIllu! jah dåver man innne på sista veckan med teatergänget för det här året. Nu börjar snart sepparationsångesten komma det känns lit jobbigt att snart behöva säga hejdå till ala som man har levt med så nära in på så länge men det e klart vi kommer väl träffas endå men det känns endå lite jobbigt att det inte blir så ofte som nu. Jag kommer sakna alla som e här och förmodligen kommer jag gråta jättemycket när det e dags att säga hejdå. Det blev inte ett så långt inlägg idg men det gör väl inte så myket och till all som e med på teatern vill jag säga att att mitt liv har blivit mycket lättae att lev sedan jag fick lära känna er så tack för att ni finns!

Av Elias - 5 juli 2011 23:26

Halloj ja då var tredje dagen avklarad och nu e det bara 14 kvar. Det e lite roligt för det känns som att man har spelat jättelänge men endå e det bara tredje dagen vi spelar. Men det hade inte gjort nåt om det gick sanbbare för man "slipper" väl inte den nya familjen man har gått och kaffat sig på senae tiden och dessutom så e det ju grisfest efter föreställningars slut och vi ska ju skriva ett spel vi lite yngre i ensemblen som nog kommer bli skitkul att spel med tanke på att vi ska ha massor med erotik i det, eller ja massor och massor men det kommer nog bli en hel del och då snackar jag korsetter och stay up´s med strumpeband och kortkorta skjolar. Och mördartangon från chicago e ju bara ett måste liksom after darks verision av Mama från sama ställe. Men nu ska jag gå och kolla om de har skrivit färdigt i sina sommardagböcker som jag kanske också ska börja skriva, fast det behöver jag knappt jag har min  kära blogg men nu småste jag sticka så tata 

Ovido - Quiz & Flashcards