Alla inlägg under december 2013

Av Elias - 17 december 2013 20:10

Jag blir så trött! Jag ska behöva gå upp 05.20 på torsdag för att ta mig till skolan och ha 1,5 timmes matte och sen åka hem igen!! Jag kommer alltså spendera mer tid på att resa till och från skolan än i skolan! Det suger seriöst balle!!!

Av Elias - 9 december 2013 08:13

Kanske dags att uppdatera! Numera går jag på textil-och-design-programmet på jacobsskolan i Hässleholm! Jättetrevlig skola btw, jag går i en superduperhärlig klass på 8 personer, det e jag, 6 härlig tjejer och ettt mongo! Jag nämner henne inte vid namn men vi kan kalla henne Mongot, så vet ni vem jag pratar om ?
Hoppas att alla går en fantastisk dag och att ni slipper mongo-människor ?

Av Elias - 1 december 2013 14:08

Alltså igår fick jag en chock!! Jag sjöng i kyrkan och det gick verkligen bra! När jag övade med kantorn på morgonen sa hon att hi skulle bli avtackade med ett kort! Och sen efter gudstjänsten kommer hon fram och frågar:
Nöjer du dig med 800?
Alltså det blev en chock jag trodde ju att jag gjorde det gratis vilket man brukar göra när man sjunger i kyrkan, men jag tackar ju inte nej ?

Ovido - Quiz & Flashcards