Alla inlägg under maj 2011

Av Elias - 31 maj 2011 06:58


Tjenis

ENTLIGEN SOMMAR! Eller ja snart jag har räknat om igen och det e bara 6 dagar kvar till sommarlovet. Det ska bli skitskönt att slippa gå i skolan och bara sola, bada och äta glass med jordgubbar of cours. Men det blir nog mer jordgubbar än glass man måste ju tänka på figuren, jo som om man skulle bry sig om det när man äter den där goda vaniljglassen med jordgubbar och lite vispgrädde, oh vad gott. Men nu måsste jag gå och göra mig klar innan skolan som snart e slut SÅ HA DET GÖTT  



Av Elias - 29 maj 2011 08:59


Hallå

Jaha då ver det entligen söndag igen och det e snart dags att åka och repa inför teatern. Nu har man börjat räkna ner inför sommarlovet och jag kan rapportera att det bara e sju dagar kvar i skolan iaf för mig för jag slutar ju den tionde och jag e ledig den andre ,tredje och sjätte soch det e inte helt fel. Men nu har jag lite brottom så ni får ha det gött

Av Elias - 27 maj 2011 06:49


Chala

Entligen fredag oh vad skönt det e. Idag e det rätt slappt i skolan   först har jag matte och senhar jag en halvtimmes rast före plantiden och den på den rasten brukar vi gå på ica och köpa godis och godis e gott. Mennjag brukar inte köpa nåt för jag köper på björkvik på efter middan när jag väntar på bussen. Men nu ska jag nog titta lite på tv innan jag går till bussen så HA DET GÖTT

Av Elias - 26 maj 2011 11:46

Denna datan e lite seg så det får bli ett lite konstigt inlägg igen. Nu sitter jag här i datasalen e klar med allt och har inget att göra så vad gör man då jo man skriver ett litet inlägg på bloggen eller e inne på facebook eller nåt sånt men det får var lite diskrret så att vikarien inte upptäcker det. Men det e klart hon sitter ju vid en data hon också så hon  märker nog ingen. Men nu ska jag kanske göra nåt så HA DET GÖTT  

Av Elias - 26 maj 2011 07:22


Halloj

Jaha då ver det bara åtta dagar kvar i skolan, ja plus helgerna och de tre dagarna som vi e lediga från skolan nästa vecka . Det ska bli skönt att få sommarlov men jag e rädd för att det ska gå jättesnabbt som vanligt. Jaja nu ska jag snart gå till bussen och åka till skolan hoppas det blir lite soft för en gångs skull men nu ska jag gå och titta lite på tv innan skolan så HA DET GÖTT

Av Elias - 24 maj 2011 06:59


Tjenis

Jaha då var det bara en måndag kvar i skolan och sen e det sommarlov som gäller. Egentligen så e det två måndagar kvar men vi e lediga en av de för då e det nationaldagen. Om man ska vara riktigt eksakt så e det 17 fagar kvar till sommarlov och det e inte helt fel. Jag blir förbannad ibland i morse jag satt och skulle dricka mitt te och äta mina mackor och tror ni inte att jag tappar tekoppen i knät AJ! ja ni kan ju själv tänk er att få en hel kopp ny-kokat te i knät men nu har jag nog inte så mycket mer att skriva om så ha det gött     

Av Elias - 21 maj 2011 13:24

Halloj! Ja min dator dampar lite idag så detta inlägget får se lite olikt ut mot alla andra som jag har skrivit men det ska nog gå ändå. Denna helgen har jag sovit till klocka tolv för första gången på nästan ett år tror jag, annars brukar jag aldrig kunna sova så länge så det va rätt skönt  att få vila ut för en gångs skull. Men imorgon kommer det inte bli så länge för då ska jag på teatern och öva till kung renesans och skånska prinsessan och det börjar vid tio nån gång så det blir till at gå upp tidigt igen. Det e konstigt att man e så jäkla trött på alla vardagar men man e skitpigg på hegerna när man får sva hur länge som helst. Nu i eftermiddag så ska vi nog åka och titta på bio men jag e inte säker på vilken film vi ska se men det blir som vanligt en recension här. Som sagt så vet jag inte vilken film vi skulle se men jag tror att det var en bilfilm så det lir nog inget bra betyg men det beror i så fall intepå filme i regel men eftersom jag inte kan ett dugg om bilar och inte e ett dugg intreserad så tror jag inte att det blir nån hitt men nu ska jag no försöka göra nåt för första gången idag och inte baa sitta och dricka läsk kanske vara lite social mot min familj så HA DET GÖTT chao

Av Elias - 20 maj 2011 15:29


Hallu



Entligen va veckan slut, VA SKÖNT fredageftermiddagar klockan hal fyra e min favorittid på hela veckan för då e det bara jag och min dator och en massa grejer att skriva om (oftast iaf) och det e så skönt att få vara ensam och bara skriva. Denna veckan har gått skitsnabbt men det e klart det gör de flesta veckorna,  jag vill inte att tiden ska springa förbi så snabbt just nu känns det som om att högstadiet kommer ta slut jättesnabbt, sen ska man cälja gymnasie och efter det ska man jobba. Jag e skiträdd för att jag inte ska klara skolan för att min klass ska splittras och allt sånt. Nu e det ju förvisso två år innan allt det händer så dete rätt lungt men jag e rädd för det ändå. Men nu ska jag sluta klaga på allt. Jaha då ska världen gå under igen, jo som om, men om den skulle göra det så undrar jag vad alla skulle göra om ni vill så kan ni få skicka in en kommentar och berätta vad er sista önskan skulle vara    

Ovido - Quiz & Flashcards