Alla inlägg under maj 2013

Av Elias - 31 maj 2013 17:53

 

Ja så här snygg var jag på spexfotot idag    Hoppas alla har haft en lika rolig daga som jag, även om ni inte har klätt ut er lika mycket som jag    

Av Elias - 30 maj 2013 21:38

Ja då ska man gå och lägga sig efter en sjukdag full med sömnad och tv-tittande :-) hoppas ni alla vackra människor har haft en bra dag och att ni förbereder er ordentligt inför morgondagens CRAZY FRIDAY med Spexfoto :-)

Av Elias - 30 maj 2013 21:38

Ja då ska man gå och lägga sig efter en sjukdag full med sömnad och tv-tittande :-) hoppas ni alla vackra människor har haft en bra dag och att ni förbereder er ordentligt inför morgondagens CRAZY FRIDAY med Spexfoto :-)

Av Elias - 30 maj 2013 06:45

Nä säger jag bara. det där uppträdet var inget vidare, och människorna var inte mycket bättre. Kommer in och spelar en ton på vårt piano och sen säger de att vi inte kan använda det pianot. Jag hoppas verkligen att de mäniskorna inte är lika krävande i sina privatliv som de var igår, för då kan de inte ha det lätt, och framför allt kan deras familjer inte ha det lätt.

Så en sammanfattning:

Om det annonseras att Sara Lindh ska komma och sjunga så råder jag er att inte gå och titta, för så fantastiskt va det verkligen inte, hon sjöng massvis med bra låtar som förstördes av hennes märkliga vibrato   vilket var väldigt synd.

Av Elias - 29 maj 2013 16:11

jaha då var denna skoldag över och ikcäll bär det av mot teatern, ska bli roligt, synd bara att man inte kan smyga in och titta. Hoppas alla kommer få en förtjusande kväll   

Av Elias - 27 maj 2013 07:50

God morgon alla vackra människor och välkomna till denna måndag, som börjar en ny vecka. Idag vankas det sketch-skrivande och mycket datasal i skolan. Hoppas ni alla får en lika bra dag som om det vore fredag   

Av Elias - 27 maj 2013 00:21

Jag kan inte sova! Och vad gör Elias då jo han skriver ett inlägg på sin nyfixade blogg :-) imorgon är det måndag, gud va kul... eller... jaja det är bara att gilla läget, hoppas ni har det roligare än jag just nu :-)

Av Elias - 26 maj 2013 19:35

Jaha då var man hemma hos papsen igen efter en helg full med skratt, familje-spel, godis och jänkebilsåkande. Idag har vi firat vår älskade mamma på mors dag, hoppas, hon blir glad för presenten (som hon visserligen ska få lite senare). Jag  hoppas alla mammor har haft en finfin mors dag och att alla andra vackra människor har haft en lika bra helg som jag  

Ovido - Quiz & Flashcards