Alla inlägg under april 2011

Av Elias - 30 april 2011 16:00


Halloo

Jaha då ver det valborg och jag ska sjunga på Röda torg. hoppas det går bra med sången, men jag e inte så himla nervös för vi sjöng förra året också så det ska nog gå vägen i år också. Det kommer nog bli rätt kul för jag gillar ju att sjunga och jag gillar dem som e med och sjunger. Det enda jag e lite putt för e att jag inte får sjunga solo (nu har jag ju inte frågat men ändå) men det e klart att jag e typ den enda som "kan sjunga" så jag får hjälpa dem andra som sjunger min stämma. Jag skulle egentligen velat sjunga allt stämman men jag får sjunga basen istället för dom som sjunger den är inte så bra på att hitta rätt ton så jag får väl sjunga med dem. En gång råkade jjag sjunga på alltstämman istället i alla fall så då blev nog alla andra i min stämma lite förvirrademen nu ska jag sticka så HA DET GODIS

Av Elias - 29 april 2011 15:59


Tjenis

ja då var veckan entligen slut och det e helg oh va skönt nu slipper man att göra nåt i två hela dagar. Men jag ska göra lite endå för jag ska sjunga på valborg och så ska jag äta godiis bara för att det e gott och sen ska jag plugga engelska och hemkunskap  (BLÄ!!!!!). Men just nu  har jag inte så mycket att skriva om så ni får ha det gött så länge så skriver jag kanske mer imorgon AU REVOIR

Av Elias - 29 april 2011 06:43


Hillu

Jaha då var det fredag och sista dagen innan helgen. Det e rätt skönt för jag slipper franskaläxa till idag vi nämligen bestämma själva när vi vill ha vårt läxförhör så jag valde att ha alla mina glosor till igår. Men vi har matteprov nu direkt på morgonen och det e rätt jobbigt men det får väl gå. Och jag har läxförhör i SO, det e förvisso bara muntligt så det e inte så farligt jobbigt jaja nu ska jag glo lite på tv så hejdå  


Av Elias - 27 april 2011 06:53


Chaba

Ja då var det onsdag och som sagt gympa och vi ska vara utomhus. Jag hhoppas på att antingen att det är varmt eller att det regnar för om vi nu ska vara ute så kan det ju få vara varmt men om det regnar så e vi kanske inne. Men men om vi e ute så kan jag inte göra nåt åt det och jag gillar ju att vara ute (ibland i alla fall) speciellt när vi springer på slingan. Och vi har biologi och vi ska göra power-point om fiskar och jag har en av min kompisar i min grupp så det kan bli kul men nu ska jag titta lite på tv innan jag går till skolan så toodeloo

Av Elias - 26 april 2011 07:06


Bonjour

Nu e det skola igen och man måste gå upp tidigt igen, det e lite jobbigt men det får gå. Jaja jag snart gå till skolan men bussen går inte riktigt än så jag hade kunnat skriva lite till, men jag kommer inte på nånting att skriva. Men jag kanske kan berätta vilka ämnen jag har idag, men det e klart det e inte så kul att läsa om så det skiter vi i. Men nu måste jag gå så HA DET GODIS   

Av Elias - 25 april 2011 16:54


Halloj


Jahap då var det sista dagen innan det var skola igen det e lite jobbigt men det e rätt kul också man får ju träffa alla kompisr igen egentligen så e det enda att man måste gå upp tidigt och så. Och sen gillar jag inte so och svenskan  som vi har nästan alla dagar i veckan och matten ska man inte tala om men man e väl så illa tvungen att gå dit. Men nu ska jag inte klaga så mycket det e inte kul och höra eller i detta läget läsa massa klageri. Det e fantastiskt varmt idag 33 grader i solen det e förvisso skönt att slippa kylan och snön men det kunde ju vara lite nådigt med värme. Men man ska inte klaga för då blir det säkert skitkallt snart, sen när det blir tid att bada så kommer jag rapportera om det e för kallt att bada men förmodligen så kommer väl ingen att hålla med mig för jag älskar ju att bada så jag tycker nästan aldrig att det är för kallt att bada. Men nu sk jag nog ta med mig något kallt att dricka och gå ut och hoppa studsmatta så HA DET FETT BRA FÖR DET HAR JAG   

Av Elias - 24 april 2011 19:49


Hejhopp

Jaha då var det snart slut på påsklovet och skola igen. Men det e ju faktiskt en dag kvar förutom idag. På tisdag börjar en ny period med no och jag har biologi. Jag gillar biologi för då har man inga läxor och det e inte så svåra prov, men förra gången vi skrev prov så hände det något konstigt för så fort minsta lilla ljud hördes så kändes det som om det var lika strakt som ljudet från en jullastare. Jag snackar alltså om det ljudet som kommer när man skriver med en blyertspenna. Men jag ska inte ha prov än på ett tag så det e rätt lungt. Efter att jag har haft biologi har jag fysik och sen när  jag har haft det så har jag inte mer no innan sommartlovet. Nä nu börjar snart kvällens film: Trollkarlens lärling så nu ska jag gå och titta på den såHA DET GÖTT

Bad

Av Elias - 20 april 2011 11:55


Chala

JAA nu entligen ska vi åka och bada med min gamla klass  , som förvisso är min nuvarande klass ja nästan det e en tjej som inte går i min klass. Hoppas det blir kul vår gamla lärare ska också följa med. Vi ska bowla och äta också tror jag i alla fall jag har för mig att någon sa det men jag är inte säker. Egentligen är jag inte så pigg på att bowla men man vet aldrig det kanske blir roligare än att bada (men det tror jag knappast). Men nu ska vi snart åka så HA DET GODIS

Ovido - Quiz & Flashcards